Een aantal van de diensten die QDC biedt, zijn beveiligd met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Dit is nodig, om de afgenomen dienst te beschermen tegen ongewenst gebruik.


Uw wachtwoord vergeten

Het kan voorkomen dat u de gebruikersnaam en/of het wachtwoord bent kwijtgeraakt. Voor de meeste applicaties en websites, welke QDC aanbied, bestaat er een functie om uw wachtwoord te laten resetten. Indien er geen Wachtwoord vergeten functie beschikbaar is op de desbetreffende inlogpagina, dan kunt u een e-mailbericht naar support@qdc.nl sturen. Geef in dit e-mailbericht uw klantnummer, de domeinnaam en eventueel uw oude e-mailadres op. Vergeet ook niet om een duidelijke omschrijving te geven, van welke dienst u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord kwijt bent.


Na ontvangst van de aanvraag kunnen wij een verzoek ter verificatie sturen aan het e-mailadres, welke bekend is in onze administratie. Zodra hierop een akkoord wordt gegeven, worden de opgevraagde gegevens toegestuurd. In het geval dat wij twijfelen aan de echtheid van een aanvraag naar gebruikersgegevens, dan kunnen wij u verzoeken om legitimatie te tonen. Het betreft in dat geval een geldig legitimatie bewijs of een kopie van een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel.